ایده های جذاب کارآفرینی

سه شنبه 10 دی 1398
14:10
ایرج

ایده های جدید کارآفرینی که با آن‌ها مواجه می‌شویم از سوی افراد عادی اما خلاق جامعه مطرح می‌شوند. این ایده های جدید کارآفرینی گاهی به ایجاد کسب و کارهای بزرگ منجر می‌شوند که درآمد زیادی را برای صاحبان این ایده‌ها به همراه خواهند داشت. شاید ایده‌های مطرح شده از سوی این افراد در نگاه اول حتی کمی بلا استفاده به نظر برسند اما کمک بزرگی به زندگی و تامین آسایش جامعه می‌کنند. این افراد هم شاید در هنگام مطرح کردن افکار خود و برنامه‌ی پیاده سازی آن با مخالفت‌های بسیار زیادی روبه رو شده باشند اما دست روی دست نگذاشتند و ناامید نشدند.

در ادامه شما را با چند ایده جذاب آشنا میکنم؛


1.اپلیکیشن اثاث کشی

این ایده ازآن جا امد که روزانه در شهر تهران افراد زیادی قصد اسباب کشی دارند این طرح تنها مختص خانواده هانیست بلکه هر کسی که نیاز به جابجایی وسایل خود دارد را در بر میگیرد.
از انجایی که اسباب کشی یکی از معضلات بزرگ برای مخاطبان ما است ما با طرح این ایده بسیاری از مشکلات انهارا اسانتر کرده ایم میشود به برخی از مشکلات انها اینگونه اشاره کرد:
اولین مرحله ،مرحله ی بسته بندی وسایل است که باید با دقت و سرعت انجام شود.ما میتوانیم با فرستادن افراد حرفه ای و قابل اعتماد در کوتاهترین زمان ممکن و با بسته بندی درست و دقیق این مشکل را حل کنیم.
مرحله ی دوم:بردن وسایل به محل جدید ما افرادی داریم که اسباب هارا به وسیله ی وسایل حمل بار اعم از کامیون ها یا وانت ها منتقل میکنند و به مکان جدید میبرند.


2. دکتر یاب

با اجرای این ایده شما میتونید با نصب اپلیکشن در هنگام نیاز به پزشک موقعیت خود را در سیستم وارد کنید و با یک اشاره پزشک مورد نظر درب منزل شما برای ویزیت و معاینه آماده باشد. 

 

Bloom Box Farms .3 یا مزارع داخل جعبه های کانتینری

به نظر شما با آهن پاره های قدیمی و اوراق کانترهای ترانزیت (جعبه های آهنی بزرگی که در حمل و نقل دریایی استفاده میشوند) چه کار می شود کرد؟

خب یک تیم استارتاپی متشکل از 4 جوان تازه نفس این جعبه های کانتینر را به قیمت خیلی پایین خریده اند و در آنها سبزی کاشته اند و تبدیل به گلخانه کرده اند.

بهترین قسمت این ایده میدانید کجاست؟

یک گلخانه قابل حمل دارید ! حتی میتوانید در سطح شهر به صورت روزانه سبزی تازه بفروشید.

 

 

4. مردی که شرکتی برای فراهم کردن نامه های عذر و بهانه برای غیبت در کار ایجاد کرد

آیا به عذر وبهانه ای برای غیبت از کارتان نیاز دارید؟ یک شرکت اقدام به تامین نامه های عذر غیبت اینترنتی برای کارمندان و دانشجویان آمریکایی کرده است. این عذرهای اینترنتی هر کدام فقط به قیمت ۲۵دلار فروخته می شوند. این نامه ها می توانند از یک دکتر حرفه ای یا بیمارستان یا احضاریه دادگاه جعلی یا حتی اعلامیه فوت باشند. فراهم کننده این نامه ها کارش را با ۳۰۰دلار شروع کرد و اکنون کارش را از طریق یک لپ تاپ در یک شهر کوچک در اوکلاهاما انجام می دهد. این سایت به طور ماهیانه ۱۵۰۰۰ مراجع دارد !

5.پمپ بنزین سیار

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که همیشه برای بنزین زدن و رفتن به پمپ بنزین تنبلی کنید. ایده‌ی پمپ بنزین سیار در واقع به این صورت است که به جای اینکه شما به ایستگاه سوخت بروید، ماشین سوخت به پیش شما خواهد آمد. افرادی که این ایده را مطرح کردند و آن را عملی کردند حتی برنامه‌ای را برای تلفن‌های هوشمند تعبیه کردند که مشتریان درخواست خود برای سوخت‌گیری به همراه موقعیت جغرافیایی را اعلام می‌کنند و کارکنان شرکت که در سطح شهر با ماشین‌های سوخت خود قرار دارند(نزدیکترین به موقعیت اعلام شده) اعلام آمادگی می‌کنند. تقریبا این برنامه فرایندی مشابه به سرویس اسنپ را دارد اما از نوع سوخت‌دهی! همچنین کاربران از طریق این اپلیکیشن قادر هستند از زمان پایان سوخت گیری آگاه شوند و نسبت به پرداخت هزینه‌ی آن از طریق همین اپ اقدام کنند. به نظر کارآمد است و می‌تواند به افرادی که در این امر کمی تنبل هستند کمک بسزایی بکند و دیگر حتی خبری از انتظار در صف‌های طویل پمب بنزین نیست. البته نه تنها به این دسته از افراد، بلکه به کسانی که ممکن است در جایی به محل سوخت گیری دسترسی نداشته باشند هم کمک کند.


[ بازدید : 65 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]