چگونه در سال 2020 یک استارت آپ سودمند برپا کنیم؟

شنبه 12 بهمن 1398
17:44
ایرج



پارامترهایی که برای ایجاد یک استارت آپ سودمند در سال 2020 وجود دارند، همان پارامترهایی هستند که در گذشته بوده اند و به احتمال زیاد، در آینده نیز تغییر نخواهند کرد. بهترین توصیه برای کارآفرینانی که می خواهند در سال 2020 یک کارآفرینی ایجاد کنند این است که همین الان شروع کنند و تا سال دیگر منتظر نمانند.


امروزه تکنولوژی جدید شروع کردن یک استارت آپ جدید را آسان تر کرده است. امروزه کانال های تبلیغاتی بسیار متنوع تر شده اند، موقعیت های بیشتری برای شروع یک استارت آپ وجود دارد و غیره. اگر شما می خواهید یک استارت آپ را شروع کنید باید همین حالا دست به کار شوید و نباید ایجاد آن را به سال آینده موکول کنید. چون در این 12 ماه ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.


 به قول پاولو کوئلو:

 "هنگامی که شما چیزی را بخواهید، تمام کاینات دست به دست هم می دهند تا به شما کمک کنند!"



اگر شما تصمیم بگیرید که به صورت نیمه وقت استارت آپ را شروع کنید، می توانید در یک دوره شش ماهه، با درنظر گرفتن سه مرحله زیر، در کار موفق شوید:

1- ایده های خود را پردازش کنید

اگر می خواهید امسال یک ایده تجاری سودآور بسازید، باید خوب به آن فکر کنید. به یاد بیاورید که جایی برای اشتباه وجود ندارد و هرگونه اشتباه کوچک در عمل منجر به مشکلات جدی می شود. بنابراین اولین مرحله برای امتحان کردن ایده تان این است که قبل از این که آن را عملی کنید، به آن خوب فکر کنید و جوانب مختلف کار را درنظر بگیرید. برای این کار می توانید با افرادی که قرار است در آینده با آن ها تجارت کنید صحبت کنید و به آن ها بگویید که به چه چیزی نیاز دراید.

2-    ایده حاصل از مرحله اول را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید

بسیاری از ایده های هستند که بر روی کاغذ به نظر عالی می آیند ولی وقتی که صحبت از عملی کردن آن ها می شود، با مشکلاتی مواجه می شوند. بنابراین تنها صحبت کردن با مشتریان بالقوه و طرف های قرارداد آینده نمی تواند "بله" نهایی را به شما بدهد. شما باید بدانید که اگر می خواهید یک ایده تجاری مناسب برای امسال داشته باشید، باید منابع بیشتری را مورد ارزیابی قرار دهید و دامنه اطلاعاتی خودتان را گسترده تر کنید و تنها به این مصاحبه ها اکتفا نکنید.

3-فرآورده خودتان را بسازید

دو مرحله اول، دیدگاه هایی را که برای ساخت فرآورده موردنظرتان احتیاج داشتید را برای شما فراهم کرده اند. انجام این کارها منجر می شود که شما بتوانید از قبل بدانید که آیا فرآورده مورد نظرتان در بازار فروش مناسبی پیدا می کند یا خیر. در این مرحله، شما باید وارد عمل شوید. این مرحل نسبت به دو مرحله بالا بسیار آسان تر است زیرا در این مرحله شما تنا نیاز به جمع آوری کردن یک تیم مناسب دارید. بقیه کار بسیار راحت است و شما می توانید با خیال راحت، فرآورده مورد نظر خودتان را تولید کنید.


[ بازدید : 102 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]