استارتاپ فروشگاه آنلاین off-price !

شنبه 10 اسفند 1398
14:57
ایرج



استارت آپ Cara Cara:

استارت آپی که قصد دارد تجارت off-price را به شیوه ای آنلاین انجام دهد.


موسسان Cara Cara؛ راشل گانون (مرکز)، جانی گانون (سمت چپ)، و دنیل آدامز (سمت راست)

- Cara Cara یک استارت آپی است که در لس انجلس قرار دارد. این استارت آپ یک فروشگاه آنلاین off-price است که برندهای indie را با تخفیف 20 تا 60 درصدی می فروشد.

- این استارت آپ از نظرهای مختلف شبیه به استارت آپ های دیگر است با این تفاوت که در این استارت آپ، موسسان سعی می کنند تا فرآورده ها را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهند تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین از آن ها خرید کنند.

- موسس این کمپانی بعنی راشل گانون بیان می کند که اعتقاد دارد که کمپانی جدیدش می تواند منجر شود که نسل آینده از مشتریان جذب این فروشگاه های آنلاین off-price شوند و به این شیوه می تواند کاری کند که سیستم خرید off-store به شیوه آنلاین در اختیار کاربران و مشتریان قرار بگیرد.

 

 


راشل گانون (Rachel Gannon) موسس 29 ساله کمپانی Cara Cara است. این کمپانی یک استارت آپ جدیدی است که برندهای indie را به قیمت هایی با 20 تا 60 درصد تخفیف می فروشد. 

سیستم کار این کمپانی بسیار شبیه به کمپانی های دیگر در این زمینه است مانند کمپانی TJ Maxx و یا Ross Stores؛ با این تفاوت که برندهایی که در این کمپانی فروخته می شوند متفاوت می باشند. اگرچه اهداف اصلی کمپانی که گانون آن را تاسیس کرده است این است که یک تجربه خریدی را برای مشتریان ایجاد کند که در دنیای Off-price مدت هاست مورد توجه قرار نگرفته است. در حقیقت این کمپانی تصمیم گرفته است تا راهی آسان را برای خرید به صورت آنلاین برای مشتریان ایجاد کند.

فروشگاه های off-price فروشگاه هایی بسیار شناخته شده هستند که در دوران Amazon، نه تنها باز هم باقی ماندند؛ بلکه  رشد هم کردند. ولی این فروشگاه ها دارای پایگاه های آنلاین کمی هستند. در برخی از موارد هم اصلا پایگاه های آنلاین ندارد.

کمپانی TJ Maxx شاید شناخته شده ترین کمپانی در این زمینه باشد. این کمپانی فروشگاه آنلاین خودش را در سال 2013 باز کرد و یک کمپانی دیگر به نام کمپانی Marshalls که شبیه به این کمپانی بود هم در سال 2019 کارش را مشابه این کمپانی شروع کرد. تحلیل ها نشان می دهند که این کمپانی ها همزمان تا رشد تجارت الکترونیک در دنیا تغییر چندانی نکرده اند چون تجارت های off-price حالتی دارند که مشتریان دوست دارند تا خودشان به فروشگاه بروند و یک تجربه زیبای خرید داشته باشند و این کار را نمی توان به شیوه آنلاین انجام داد. 

همچنین این کمپانی ها هم چندان تمایلی ندارند که مشتریان از طریق خانه از آن ها خرید کنند. آن ها دوست دارند تا این خرید به صورت حضوری انجام شود. کمپانی TJ Max کاری کرد که مشتریان قادر باشند تا برند را در سایت مورد نظر مربوط به خودش جستجو کنند. و به آن ها اجازه نداد که برندها را در سایت خود این کمپانی جستجو کنند.

ولی گانون به همراه تیمش، که شامل برادرش جانی (Johnny)، یک مهندس نرم افزار در گوگل، و دوستش دنیل آدامز (Danielle Adams)، می شود؛ قصد دارند تا این وضعیت را تغییر دهند. آن ها می خواهند یک فروشگاه آنلاین off-price ایجاد کنند که در این فروشگاه، مشتریان بتوانند کالاها و برندهای مورد نیاز خودشان را در همان سایت فروشگاه جستجو کنند. البته به عقیده او این کار دشوار می باشد و برای انجام این کار باید راه طولانی طی شود ولی او فکر می کند که با طی کردن این مسیر می تواند به موفقیت چشمگیری دست یاید و مشتریان را هم راضی کند.


گانون می گوید: " در این پروژه ما تصمیم نداریم پول زیادی را بر روی تجارت الکترونیک بگذاریم. از آن جایی که موقعیت مناسبی برای جوانان وجود ندارد که به صورت آنلاین، به شکل off-price خرید کنند، ما می خواهیم این موقعیت را برای آن ها فراهم کنیم"


گانون از زمان تاسیس این شرکت در ماه سپتامبر، 15 برند را به وب سایت اضافه کرده است که شامل اقلام مختلفی هستند. تا کنون تقریبا 15000 خریدار از این وب سایت دیدن کرده اند و تقریبا 500 بار از آن خرید کرده اند.

 گانون می گوید: "من می خواهم شرایط را کنترل کنم و کاری کنم که این تجربه تبدیل به بهترین تجربه برای مشتریان باشد"

قبل از این که گانون کمپانی Cara Cara را تاسیس کند، سال ها به عنوان فروشنده برای کمپانی های مختلف کار می کرده است. این موضوع به این معنی است که او تجربه دارد و می داند که چه چیزی مناسب است و چه چیزی مناسب نیست. بنابراین او به خوبی در انتخاب برندهایی که به سایت اضافه می کند، مهارت دارد. 

او می گوید: " افرادی که این ایده را می شوند، خیلی هیجان زده می شوند و از این موضوع خوشحال می شوند. من فکر می کنم که واقعا یک نیاز جدی برای برپایی چنین وب سایت و چنین کمپانی وجود داشت. بعضی از برندهایی که به این کار اضافه کرده ام، برندهایی کوچک بودند و بعضی هم برندهایی مطرحی بودند. ولی من احساس می کنم که استفاده از این سایت برای مشتریان تجربه خوبی می شود.   اما برخی از تحلیل گران در این زمینه هنوز هم قانع نشده اند که استفاده از تجارت الکترونیک برای سیستم off-price کار درستی است. آن ها فکر می کنند که نباید این کار را انجام داد. البته من هم می دانم که تجارت off-price به طور کلی شکلی دارد که ممکن است پیاده سازی آن به صورت آنلاین کار دشواری باشد. این موضوع دلایل مختلفی دارد. بنابراین برای موفق شده در این کار باید از موانع زیادی عبور کرد و راه سختی در پیش است.."


او می گوید: "برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروشگاه انلاین OFF_PRICE باید راه زیادی پیموده شود و من مصمم هستم که در این راه حرکت کنم و اطمینان دارم که اگر تلاش کنم و به موقع برای این کار برنامه ریزی کنم، می توانم موانع را از سر راهم کنار بزنم و در کار موفق شوم"

 


[ بازدید : 98 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]