ایده ی کارآفرینی تنها با کمتر از یک میلیون تومان!

يکشنبه 6 بهمن 1398
10:19
ایرج



کسب و کار خانگی جعبه سازی برای بسیاری از افراد سودآور بوده و آن‌ها را به درآمد بالایی رسانده است. بسیاری از کسب و کارهای خانگی برای اینکه محصولاتشان را به مشتریان خود تحویل دهند، احتیاج دارند که آن‌ها را با جعبه‌های مختلف بسته‌بندی کنند همین موضوع موجب شده تا کسب و کار خانگی جعبه سازی نیز سود خوبی داشته باشد. 

از طرفی بسیاری از افراد در مناسبت‌های مختلف کادوهای خود را به جای کادو کردن در جعبه‌هایی زیبا قرار می‌دهند که افراد مختلف آن را تهیه می‌کنند. همین امر باعث چندین برابر شدن تقاضا در بازار می‌شود. شما نیز اگر سلیقه و پشتکار دارید می‌توانید این نوع کسب و کار خانگی را انتخاب کنیدزیرا کسب و کار خانگی جعبه سازی علاوه بر سود بالا به سرمایه کمی نیز احتیاج دارد.


وسایل و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کار خانگی جعبه سازی:

 برای اینکه بتوانید کسب کسب و کار خانگی جعبه سازی خود را راه‌اندازی کنید، به سرمایه‌ای کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید. این میزان سرمایه برای خرید مواد اولیه خرج می‌شود و می‌توانید با این میزان سرمایه بالای ۳۰۰ عدد جعبه کوچک تهیه کنید.


وسایل مورد نیاز:

برای اینکه کسب و کار خانگی جعبه سازی داشته باشید، نیاز به وسایلی مانند کاغذ کادو، مقوا در گرماژ مختلف، قیچی، چسب حرارتی، روبان و انواع وسایل تزیینی دارید. در خرید وسایل مورد نیاز خود حتماً به مراکزی مراجعه کنید که عمده فروشی هستند و وسایل مورد نیاز خود را انبوه خریداری کنید. این کار برای این است که هزینه‌های خرید شما کمتر می‌شود و میزان بیشتری از مواد اولیه را با سرمایه خود می‌توانید خریداری کنید.


مهارت‌های مورد نیاز:

ز دیگر مهارت‌هایی که در کسب و کار خانگی جعبه سازی نیاز دارید، مهارت اوریگامی است. اگر بتوانید جعبه‌های خود را با استفاده از اوریگامی تهیه کنید، نیاز به استفاده چسب نیز کمتر می‌شود و در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید. بسیاری از جعبه‌هایی که برای بسته‌بندی کالاهای تولیدی استفاده می‌شوند، به صورت اوریگامی است. مهم‌ترین مهارتی که در کسب و کار خانگی جعبه سازی به کار شما می‌اید، خلاقیت است. با استفاده از خلاقیتی که دارید، می‌توانید جعبه‌هایی درست کنید که کمتر در بازار موجود است و افراد خاص را به محصولات خود جلب کنید.


جعبه سازی از کجا یاد بگیرم:

یکی از خوبی‌های کسب و کار خانگی جعبه سازی این است که شما قادر هستید جعبه‌های مختلف و طرز تهیه آن‌ها را در خانه خود یاد بگیرید. برای اینکه جعبه‌های کادویی مختلفی تهیه کنید تنها لازم دارید که به اینترنت وصل شوید. دستر ساخت جعبه‌هایی با اشکال متنوع در اینترنت وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها تمامی مراحل جعبه سازی را به راحتی یاد می‌گیرید.


راهکارهایی برای جذب مشتری بیشتر:

برای اینکه بتوانید در کسب و کار خانگی جعبه سازی خود بیشتر موفق شوید، به شما راهکارهایی برای جذب بیشتر مشتریان معرفی می‌کنیم.

1.برای جذب مشتری بیشتر از موادی به غیر از مقوا نیز استفاده کنید. جعبه‌های چوبی یا جعبه‌های نمدی امروزه طرفداران خاصی دارند که با تولید آن‌ها می‌توانید این افراد را نیز به کارهای خود جذب کنید.

2.از هنرهای دیگری که دارید استفاده کنید. اگر با هنر نقاشی آشنا هستید حتماً بر روی بعضی از جعبه‌های خود نقاشی یا چاپ انجام دهید تا جعبه‌هایی که درست می‌کنید، خاص باشند.

3.در جشن‌های مختلف از تم‌های متنوع استفاده کنید. مثلاً برای شب یلدا از تم‌های هندوانه، انار و بسیاری از المان‌های مخصوص همان مناسبت بهره ببرید.

4.برای اینکه مشتریان خود را راضی نگه دارید، در مناسبت‌های مختلف به آن‌ها تخفیف بدهید. مثلاً اگر مشتری به شما ۱۰۰ عدد جعبه سفارش داده است، ۱۰ عدد نیز رایگان به او جعبه بدهید. با این کار می‌توانید مشتریان خود را بیشتر کنید.

بازار هدف در کسب و کار خانگی جعبه سازی:

برای اینکه بتوانید کسب و کار خانگی جعبه سازی خود را به درآمد برسانید، باید در ابتدا بازار هدف خود را مشخص کنید. در این قسمت به شما تعدادی از بازار هدف این نوع کسب و کار را معرفی می‌کنیم که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید به درآمد خوبی برسید.


1.کتاب فروشی‌ها و نوشت افزاری‌ها :

بسیاری از کتاب فروشی‌ها که در آن‌ها نوشت افزار نیز فروخته می‌شوند، به جعبه‌های کادویی زیبا نیاز دارند. مراکزی مانند شهر کتاب یا نوشت افزارهای بزرگ جعبه‌های کادویی نیز می‌فروشند. برای اینکه با این مراکز قرارداد ببندید، نیاز دارید که جعبه‌های کادویی خود را با تنوع بالا و کیفیت عالی تهیه کنید . همچنین جعبه‌هایی که دارای تم‌های خاص هستند، در این مراکز طرفداران بالاتری دارند.


2.فروشگاه‌هایی که وسایل تولد می‌فروشند :

در این فروشگاه‌ها انواع و اقسام وسایل مورد نیاز جشن‌ها و تولدها وجود دارد. یکی از این وسایلی که در تمامی جشن‌ها استفاده می‌شود، جعبه‌های کادو است. می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها و نشان دادن نمونه‌هایی از جعبه‌های خود، می‌توانید مشتری‌های زیادی را جذب کنید. جعبه‌هایی که دارای تم‌های تولد برای گروه‌های سنی مختلف تهیه کرده‌اید، بسیار مناسب این بازار کار است.


3.کسب و کارهای خانگی دیگر :

بسیاری از کسب و کارهای خانگی دیگر نیاز دارند تا وسایلی را که برای مشتریان خود تهیه کرده‌اند، در جعبه‌های مناسب بسته‌بندی کنند. با شناسایی این کسب و کارها می‌توانید مشتریانی پیدا کنید که به تعداد بالایی جعبه نیاز دارند. جعبه‌هایی که اوریگامی هستند و مقاومت بالایی دارند، بهترین گزینه برای این نوع کسب و کارها محسوب می‌شوند. اگر بتوانید که برای این کسب و کارها نام برند و لوگوی آن‌ها را بر روی جعبه چاپ کنید، کسب و کار شما رونق بیشتری می‌گیرد.

 4.دکوری فروشی‌ها :

حتماً به مغازه‌هایی سر زده‌اید که در آن‌ها انواع و اقسام شمع، مجسمه، قاب عکس و بسیاری وسایل دکوری دیگر وجود دارد. این مغازه‌ها معمولاً برای مشتریان خود که می‌خواهند به دیگران کادو بدهند، جعبه‌هایی کنار گذاشته‌اند. این جعبه‌ها می‌تواند از محصولاتی که شما تهیه کرده‌اید، باشد.


در کسب و کار خانگی بازار هدف‌های متنوعی وجود دارد که موجب می‌شود موفقیت بیشتری داشته باشید.


سخن آخر:

برای همین نیاز به جعبه در دنیای امروزی بیشتر از قبل شده است. بازار هدفی که کسب و کار خانگی جعبه سازی دارد، بسیار متنوع است و خوشبختانه هنوز اشباع نشده است. برای اینکه شما نیز بتوانید در این نوع کسب و کار خانگی فعالیت کنید به وسایل خاصی نیاز ندارید. در این راه تنها مواظب کلاه‌برداران باشید زیرا برای جعبه سازی شیادان زیادی وجود دارد. به آگهی‌هایی که در این زمینه می‌بینید، بدون تحقیق اعتماد نکنید.

در ادامه چند ایده جالب برای ساخت جعبه را خدمتتان آموزش میدهیم: 





[ بازدید : 166 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]