کلی ایده ی پولساز برای روز ولنتاین!!

يکشنبه 20 بهمن 1398
17:30
ایرج



ولنتاین یکی از روزهایی است که در آنروزهدیه هایی زیادی تهیه می شود. اما وقتی صحبت به سمت هدیه روز ولنتاین میرسد و افراد کارآفرین هم سریع به فکر کسب درآمد از این فرصت میکنند.


به طور کلی جعبه های کادوئی سود خیلی خوبی دارد و کلا ولنتاین یکی از بهترین فرصت های سود آوری هست.اجناسش چون همش بعنوان هدیه داده می شود نه مرجوعی دارد نه تعویضی و ... سودش هم که 100% به بالا هست.

اجناسی مثل گردنبد مروارید عشق - کارت پستال سخنگو - گل سخنگو - دماسنج عشق - ساعت ال ای دی - مدال عشق و ...اینا اجناسی است که معمولا در روز ولنتاین رد و بدل میشود اما چیزی که حائز اهمیت است این است که سعی کنیم خودمان این کالا ها را تولید کنیم و از اجناس وارداتی استفاده نکنیم.

شیرینی پزی

شیرینی پزی یکی از آن مهارت هایی است که واقعا کاربردی است. از جشن تولد گرفته تا دور همی های دوستانه و حتی مراسم ختم و خیلی مراسم های دیگر انواع مختلفی از شیرینیها در آن سرو می شود. چه برسد که آن مراسم ولنتاین باشد که شیرینی و شکلات یکی از هدایای اصلی و سنتی آن به شمار می رود.

با کمی سلیقه و نوآوری میتوان به راحتی در این زمینه کسب درآمد کرد. پس اگر به شیرینی پزی علاقه دارید ولی فرصت نکرده اید که آن را حرفه ای دنبال کنید حتما آن را در برنامه های خود قرار دهید.

 

جعبه کادو 

جعبه کادو قلب یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع جعبه کادوهاست که می خواهیم ساخت آن را به شما آموزش بدهیم. این جعبه کادو به شکل قلب است و شما می توانید الگوی آن را در سه اندازه مختلف پرینت بگیرید و از آن برای کادوهایی با اندازه های مختلف استفاده کنید.

وسایل لازم در آموزش ساخت جعبه کادو قلب:

  • الگو
  • مقوای رنگی
  • چسب
  • قیچی
  • خط کش
  • کاغذ رنگی و اسپری رنگی (دلخواه)

الگوی جعبه کادو قلب را انتخاب کنید

اندازه الگوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. دانلود کرده و پرینت بگیرید. شما می توانید الگو را به طور مستقیم روی مقوای نازک پرینت بگیرید یا اینکه آن را روی کاغذ پرینت گرفته و آن را روی مقوای ضخیم تر پیاده کنید. تمام این الگوها را می توانید بر روی مقوا یا کاغذ سایز A4 پرینت بگیرید.

سه سایز مختلف این جعبه کادوی قلب به این ترتیب است:

  • جعبه کادو قلب کوچکتر با ابعاد ۷ در ۸٫۳ در ۳٫۸ سانتیمتر
  • جعبه کادو قلب متوسط با ابعاد ۶٫۴ در ۷ در ۲٫۵ سانتیمتر
  • جعبه کادو قلب بزرگ با ابعاد ۸٫۳ در ۱۰٫۲ در ۳٫۸ سانتیمتر

برای هر جعبه کادو باید قسمت بدنه و درب جعبه کادو را به کمک الگو درست کنید.

1.برش الگوی جعبه کادو:

تکه های الگو را بر اساس خطوط ممتد برش بدهید. این برش ها باید کاملا دقیق انجام شود و هر چقدر در این مرحله دقت بیشتری داشته باشید نتیجه کار شما زیباتر خواهد شد. برای این کار می توانید از خط کش و کاتر استفاده کنید. اگر قصد دارید جعبه کادوی قلبی بزرگتر را درست کنید همانطور که در الگو می بینید نوارهای کناری وجود دارد که باید آنها را به روی یکدیگر بچسبانید.

2.شکل دادن به خطوط تا شونده:

در این مرحله از آموزش ساخت جعبه کادو قلب، باید قسمت هایی را که قرار است تا کنید را مشخص کنید. برای این کار می توانید از چیزی مثل لبه خط کش یا لبه پشتی کارد میوه خوری استفاده کنید. لبه هایی که قرار است چسب بخورد را حالت تا شونده بدهید. بین لبه ۹ و ۱۰ را هم به صورت عرضی حالت تا شونده بدهید.

3.تا کردن لبه های الگو:

لبه ها را تا کنید و آن را به شکل ۹۰ درجه در بیاورید. حالت تا شونده عرضی قسمت نوک قلب را درست می کند.

 


4.چسبانیدن قطعات جعبه کادو قلب:

سطح داخلی لبه های تا شده را با چسب بپوشانید. تکه قلبی شکل الگو را که مربوط به بدنه جعبه کادو است را بردارید و دورتادور آن را که زیر لبه ها می رود را چسب بزنید و این دو تکه را به هم بچسبانید.

 

5.لبه های ابتدا و انتهای قسمت نواری شکل الگو را به روی هم بچسبانید.

 


6. در آخرین مرحله هم قسمت قلبی شکل الگو را که به عنوان رویه تزیینی رو و زیر جعبه کادو در نظر گرفته اید به روی لبه های تا شده بچسبانید تا این لبه ها پیدا نباشند.

 

7.ساخت درب جعبه کادو

مراحل بالا را این بار با استفاده از تکه های الگوی مربوط به درب جعبه کادوی قلبش شکل انجام بدهید. در انتهای این مرحله هم تکه قلبی شکل مربوط به روی درب جعبه کادو را در محل خودش بچسبانید.

8.تزیین جعبه کادو قلب

شما می توانید قسمت روی درب جعبه کادو را به هر نحوی که سلیقه خودتان اجازه می دهد تزیین کنید.

عروسک سازی

بسیاری از ما اولین تصویری که با شنیدن کلمه ولنتاین به ذهنمان خطور می کند یک خرس عروسکی بزرگ است که به هدیه ای کلاسیک در این روز تبدیل شده است. فکر نکنم نیاز باشد بیش از این توضیح بدهم که چرا فراگیری هنر عروسک سازی می تواند در این روز برای شما درآمدزا باشد.


ساخت کارد پستال

تهیه یه کارت پستال فقط نیاز به نصف مقوا A4 و خرت و پرت برای تزئین دارد و البته سلیقه برای متفاوت تزئین کردن آن و صد درصد مطمئن باشید که هر چند تا که درست کنید هم سود خوبی از اون به شما میرسه و هم کار راحتی به نسبت بقیه ی کادو های رواج در ولنتاین است. 



[ بازدید : 1275 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]