کارآفرینی در زمینه تکنولوژی

دوشنبه 30 دی 1398
17:19
ایرج



یک کارآفرین در زمینه تکنولوژی در آتلانتا، توانست مسئولیت برنامه ملی استارت آپ های گوگل را بر عهده بگیرد!

 

جول برکز سولومون (Jewel Burks Solomon) که سابقا یک کارآفرین در زمینه تکنولوژی در آتلانتا بود، به عنوان اولین مدیری که گوگل برای مدیریت استارت آپ ها در کشور آمریکا تعیین کرده بود؛ معرفی شد. اتخاذ این سمت برای این کارآفرین جوان موفقیت بسیار بزرگی می باشد. دفتر کار او در آتلانتا خواهد بود.

کاری که او خواهد کرد به این شکل است که او میزان درگیری یک استارت آپ با گوگل را مورد بررسی قرار می دهد و سپس ایده های جدید این استارت آپ را برای افرادی که قرار است در سرتاسر کشور ایالات متحده آمریکا استارت آپ های دیگر را شروع کنند معرفی می کند و درباره استارت آپ و ایده های آن توضیحاتی را برای آن ها به اشتراک می گذارد.

خود او می گوید: " از این که چنین موقعیتی به من داده شده است فوق العاده شگفت زده و خوشحالم! از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم و نمی دانم چه بگویم! هرگز فکر نمی کردم که روزی به چنین وضعیتی برسم! خیلی خوشحالم که قرار است کاری بکنم که واقعا آن را دوست دارم. در حقیقت من همیشه دوست داشتم که کاری در زمینه استارت آپ ها انجام دهم و اکنون به نظر می رسد که زمان آن رسیده است که به این آرزوی خودم جامه عمل بپوشانم. خوشحالم که توانسته ام کاری کنم که موقعیتی برایم فراهم بیاید که بتوانم در سیستم استارت آپ ها تغییری ایجاد کنم و اثری داشته باشم. اکنون دیگر ایده های فوق العاده و جدید می توانند از هرجای ممکن و از طرف هر کسی و هر زمانی بیایند. با این موقعیت جدیدی که به من داده شده است، اکنون می توانم این فرصت را داشته باشم که بتوانم کار استارت آپ های مختلف را حالا چه در همین آتلانتا باشند و چه در جاهای دیگر، به خوبی به دیگران بشناسانم و استارت آپ های چه جدید و چه استارت آپ های قدیمی که در گذشته کسی به آن ها توجهی نمی کرده است را به استارت آپ های دیگر بشناسانم"


انگیسکا هینویک-بینک، مدیر عامل جهانی گوگل برای استارت آپ ها، می گوید: " سابقه ای که او به عنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار دارد، به او احساس اعتماد به نفس و علاقه لازم را برای آغاز سفری که تمام موسسان کمپانی ها و کارآفرینان باید بروند؛ می دهد. تجربیات او، منجر به این می شوند که تیمی که قرار است زیر دستش کار کنند، کار تضمین شده انجام دهند و احساس کنند که کارشان باارزش است  و قرار است که هدف مناسبی برسد. همچنین درکی که او از این کارها دارد کار او برای استارت آپ های دیگر هم معنی دار می کند. "


[ بازدید : 68 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایده های کارآفرینی و استارتاپ است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]